.

.

0
0
Subtotal: 0.00 
No products in the cart.
0
0
Subtotal: 0.00 
No products in the cart.

Πολιτική Επιστροφών

1. Εισαγωγή:

Η ZYPHIRA αναγνωρίζει τη σημασία της διασφάλισης των συμφερόντων των πελατών της. Η παρούσα πολιτική προσφέρει λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τις διαδικασίες επιστροφής και ανταλλαγής προϊόντων.

2. Δικαίωμα Επιστροφής:

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει ή να ανταλλάξει το προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται σε ατραπαραίτητη αρχική κατάσταση, να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και να μην έχουν υποστεί οποιαδήποτε ζημιά.

3. Έξοδα Αποστολής:

Σε περίπτωση επιστροφής λόγω λάθους από την πλευρά της ZYPHIRA, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν την εταιρεία. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη.

4. Ζημιές & Λάθη:

Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους στην παραγγελία, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία μέσω του email help@zyphira.gr ή τηλεφωνικά στον αριθμό (+30) 25410 68388 εντός 48 ωρών από την παραλαβή, παρέχοντας τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία.

5. Εξαιρέσεις στην Επιστροφή:

Τα εσώρουχα και οι κάλτσες δεν αλλάζονται για λόγους υγιεινής. Ομοίως, οι τρέσες δεν επιστρέφονται αφού κοπούν στο επιθυμητό μήκος.

6. Επιστροφή Χρημάτων:

Εφόσον τα προϊόντα επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση και πληρούν τις προϋποθέσεις της πολιτικής, η εταιρεία θα προβεί στην επιστροφή του αντίτιμου εντός 14 εργάσιμων ημερών.

7. Επικοινωνία:

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, ερώτηση ή πληροφορία σχετικά με την πολιτική επιστροφών, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν με την εταιρεία μέσω των παραπάνω στοιχείων επικοινωνίας.

8. Αποδοχή της Πολιτικής:

Η χρήση των υπηρεσιών της ZYPHIRA σημαίνει την αποδοχή της παρούσας πολιτικής. Οι πελάτες καλούνται να ενημερώνονται τακτικά για τυχόν αλλαγές.

Τελευταία  Ενημέρωση: 25/10/2023

Καλάθι αγορών
Δωρεάν Αποστολή για αγορές άνω των 59.00