Πολιτική Επιστροφών
1. Εισαγωγή:
Η ZYPHIRA αναγνωρίζει τη σημασία της διασφάλισης των συμφερόντων των πελατών της. Η παρούσα πολιτική προσφέρει λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τις διαδικασίες επιστροφής και ανταλλαγής προϊόντων.
2. Δικαίωμα Επιστροφής:
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει ή να ανταλλάξει το προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται σε ατραπαραίτητη αρχική κατάσταση, να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και να μην έχουν υποστεί οποιαδήποτε ζημιά.
3. Έξοδα Αποστολής:
Σε περίπτωση επιστροφής λόγω λάθους από την πλευρά της ZYPHIRA, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν την εταιρεία. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη.
4. Ζημιές & Λάθη:
Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους στην παραγγελία, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία μέσω του email help@zyphira.gr ή τηλεφωνικά στον αριθμό (+30) 25410 68388 εντός 48 ωρών από την παραλαβή, παρέχοντας τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία.
5. Εξαιρέσεις στην Επιστροφή:
Τα εσώρουχα και οι κάλτσες δεν αλλάζονται για λόγους υγιεινής. Ομοίως, οι τρέσες δεν επιστρέφονται αφού κοπούν στο επιθυμητό μήκος.
6. Επιστροφή Χρημάτων:
Εφόσον τα προϊόντα επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση και πληρούν τις προϋποθέσεις της πολιτικής, η εταιρεία θα προβεί στην επιστροφή του αντίτιμου εντός 14 εργάσιμων ημερών.
7. Επικοινωνία:
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, ερώτηση ή πληροφορία σχετικά με την πολιτική επιστροφών, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν με την εταιρεία μέσω των παραπάνω στοιχείων επικοινωνίας.
8. Αποδοχή της Πολιτικής:
Η χρήση των υπηρεσιών της ZYPHIRA σημαίνει την αποδοχή της παρούσας πολιτικής. Οι πελάτες καλούνται να ενημερώνονται τακτικά για τυχόν αλλαγές.
Τελευταία Ενημέρωση: 25/10/2023